A Travellerspoint blog

Výlet do národního parku Erewan, projížďka na slonech

a most přes řeku Kwai

semi-overcast 32 °C

Náš další den začíná už v 8 ráno, přijíždí pro nás klimatizovaný minibus a za 990 THB/os. (usmlouvali jsme slevu - 100) se vydáváme do národního parku Erewan. Ve vozu s námi cestují dva dánové a pět angličanů. Cestujeme z Kanchanaburi asi hodinku a přijíždíme do národního parku. Park je poměrně velký a je zasazen do hornaté krajiny plné cizokrajných rostlin. Dominantou parku je Sedm vodopádů, které následují za sebou.... samozřejmě jsme je museli všechny vidět, takže jsme si dali docela do těla, měli jsme totiž časové omezení 2 hodiny. Vodopády jsou povětšinou kaskádovité, kromě třetího vodopádu, u něhož voda padá volným pádem. Jakmile jsme všechny obhlídli, spěchali jsme dolů, abychom se mohli vykoupat alespoň v jednom z nich. Vybrali jsme si třetí vodopád, který nás nadchl ze všech nejvíc, lezli jsme přímo pod něj, skákali a blbli. Honzík se také dostal do malé jeskyně pod něj :-) V každém vodopádu žijí rybičky, které okusují odumřelou kůži z nohou, takže někteří turisti z toho byli dost mimo...ječeli. Po koupání jsme si dali obídek, nejlevnější thajskou klasiku Thai Pad a pak jsme jeli na projížďku na slonech. Jakmile jsme přijeli na slonní farmu všichni ožili a těšili se, že se projedou na slonech. Z dřevěné vyhlídky, která je připravena na nasednutí, jsme po dvou nasedli na slony a rozjeli se na nevelký okruh směrem k řece. Je to zajimávý zážitek, slon se pohybuje pomalou chůzí a malý, divný pán - tzv. řidič ho neustále nohama řídí a křičí něco thajsky. Slon si po cestě chce něco užít a tak sbírá trávu, osekanou kukuřici a jiné dobroty. Vůbec se mi nelíbil malý hák, kterým řidič slona bodne do kůže, když neposlouchá nebo se splaší... no jak to říct, jiný kraj jiný mrav. Koupání v řece, kdy si sloni napustlili choboty vodou a na povel šplíchali na mladé angličanky byla docela zábava. Pak jsme sesedli a za drobné jsme si koupili ošatku malých banánů, které jsme jim dávali do chobotů a oni je pak papali.. bylo to rozkošné. Později jsme nasedli na bambusový raft a jeli na projížďku po řece. Honzík se odvážně v řece vykoupal a pak jsme naskákali do autubusu a jeli k dead road. Je to trasa kolejí, na které se při její stavbě podílelo tisíce zajatců, kteří zde byli vězněni za 2. svět. války a mnoho z nich zde zemřelo. Před mostem vystavěným zajatci thajci nyní postavili tržnici, takže si zde můžete koupit různé suvenýry. Ve 4 hodiny nám jede vlak, kterým se přesouváme přes tento most až zpět do Kanchanaburi. Při cestě se za námi žene obrovský, šedý, dešťový mrak. Znovu nás nabírá minibus a tentokrát jedeme na poslední místo a to je světoznámý most přes řeku Kwai. Byl to další moc pěkný den strávený v Thajsku.

1. vodopad a Honzik

Erewan narodni park

Erewan narodni park / rybky

2. vodopad

3. vodopad

Erewan narodni park a tanecnik

5. vodopad

Posted by biokys 02:55 Archived in Thailand

Email this entryFacebookStumbleUpon

Table of contents

Be the first to comment on this entry.

This blog requires you to be a logged in member of Travellerspoint to place comments.

Enter your Travellerspoint login details below

( What's this? )

If you aren't a member of Travellerspoint yet, you can join for free.